• Iszapkitermelő gép

    Iszap szikkasztóágyból való kitermelésére, és nagyobb tömegű hulladékok szállító eszközre rakására használjuk. Alkalmas még komposztterek kiürítésére, nagyobb mennyiségű felhalmozott iszapok időközi eltávolítására.

  • Feltöltött iszap szikkasztóágy kiürítés előtti állapot

    Az iszapszikkasztóágy kitermelését homlokrakodóval, elszállítását nyerges vontatóval végeztük. Ilyen ürítési folyamat magas szárazanyag-tartalom esetén lehetséges.

  • Iszapszikkasztóágy kiürítés utáni állapota

    Az iszapszikkasztóágy kitermelését homlokrakodóval, elszállítását nyerges vontatóval végeztük. Ilyen ürítési folyamat magas szárazanyag-tartalom esetén lehetséges.

  • Hulladék szállítás

    Az évek óta logikusan összehangolt szállítási folyamataink révén sokkal hatékonyabban tudunk jelen lenni a piacon, kevesebb üzemanyag-fogyasztással és környezetszennyezéssel végezzük megbízásainkat.

  • Konténer töltés

    Épületen belüli konténer töltés, mely jelen esetben gépház és csak 3 m3-es konténer befogadására alkalmas, így a szállítás fajlagosan magas költséggel jár.

  • Csatornatisztítás, dugulás-elhárítás

    Duguláselhárítást, csatornatisztítást, vagy akár komplett városok átalánydíjas csatornahálózat karbantartását is elvégezzük. 0-24 órás szolgálatot is tudunk biztosítani, havária esetén több járművel is fel tudunk vonulni.

  • Épületen kívül...

    Kisebb kapacitású szennyvíztelepek épületen kívüli konténerek töltésének egyik jellemző példája.

  • Töltés...

    Szennyvíziszap karámba töltése kihordócsiga segítségével. Nagymértékben megkönnyíti a szállítást, hiszen ekkora tömegű iszap nyerges vontatóval szállítható el.

  • Szállítás

    A 3 db 9 m3-es iszapszállító konténer szállítására alkalmas jármű össztömege 40 tonna, így a magyar közutakon a legnagyobb teherbírású jármű.

  • Házon belül...

    Kisebb telepeken a gépházon belül történik az iszapszállító konténer töltése, mely meghatározza a konténer maximális méretét.

  • Kiürítés előtt...

    Hígiszap tároló, melyet tartályos szippantó autóinkkal gyűjtünk be, vagy szállítunk.

  • Kiürítés után...

    Ezt a munkafolyamatot teljes egészében szippantós járműveinkkel végezzük.

Cégünkről

Cégvezető: Zagyva Lajos

Cégünk szakmai múltja 1994-ig nyúlik vissza, amikor is az adott év május hónapjában teherfuvarozó egyéni vállalkozásként indultunk. A fejlődés egyenletes ütemben haladt 2001-ig, majd társtulajdonosává váltunk egy gépi földmunkával foglalkozó cégnek. Ezáltal kibővült a profil, és több lehetőség nyílt a dinamikusabb előrehaladás megvalósítására. A megrendelések száma jelentős mértékben megnövekedett.

A következő években széles kapcsolati rendszert alakítottunk ki, melyben víz szolgáltató cégek, multinacionális vállalatok, kisvállalkozások és lakossági megrendelők egyaránt a látóterünkbe kerültek, illetve partnereinkké váltak. Az aktuális vállalkozási forma a növekvő – és részben más irányú – igényt csak a minőség romlása révén tudta volna a továbbiakban is kielégíteni. Számunkra azonban ez nem volt megengedhető.

Arculatváltásra volt szükség, így 2006 augusztusában megalapítottuk a Vértes és Vidéke Kft.-t, mely onnantól kizárólag a nem veszélyes hulladék szállítására és begyűjtésére szakosodott. Tevékenységi körünk így részben orientáltabbá vált, részben pedig kiszélesedett. A megjelenő begyűjtéses szállítás területén nagyon megbízható partneri kapcsolatokra sikerült szert tennünk. Megalakulásunk óta jellemzően, évi 15-20%-kal nőtt a piaci részesedésünk.

A 2020-as évben a Bisnode minősítőcég által a lehető legjobb, AAA-s besorolást kaptuk a pénzügyi megbízhatóságot tekintve. Ez is garanciát jelent arra nézve, hogy ha velünk dolgozik, akkor minőségi munkát kap biztonságosan. Szintén ez évben a bokodi telephelyre költözött az iroda is - a megnövekedett létszám miatt szükségessé vált új irodaépületbe -, ezzel párhuzamosan pedig az oroszlányi címünk megszűnt.

Stratégiai célkitűzésünk a minél hatékonyabb munkamenet kialakítása, a megrendelések számának folyamatos növelése, illetve a már meglévő és majdani partnereink igényeinek maximális kielégítése. Mindezt természetesen a mindenkori környezetvédelmi előírások figyelembevétele és betartása mellett.

A Vértes és Vidéke Kft. indulásakor 2 fővel alakult. Mára közel 30 fős, megbízható és lelkiismeretes kollektívát mondhatunk a magunkénak, amely kollektíva - tagjainak szakmai tapasztalata révén - garanciát jelent a minőségi munkavégzésre.

 

Megyei érdekeltségeink

 

 

 
 
 
 

Megbízható vállalat

Gépjárműpark

Vízügyi honlap - Összes téma

Friss vízügyi információk
  • A gyakorlat keretében, a Vásárhelyi Terv Továbbfejlesztési program keretében kiépült Tisza menti tározók hatékony és gazdaságilag megalapozott működtetésének védekezési feladatait szimulálták a vízügyi szakemberek korszerű hidrodinamikai modellező szoftverek segítségével.

  • 2020 októberében a rendelkezésre álló adatok szerint az ország területére lehullott csapadék mennyisége 50 mm (Paks) és 186 mm (Kékestető) között alakult. Az országos területi átlagérték 93 mm volt, ami 51 mm-rel (121%-kal) haladta meg a viszonyítási időszak (1971-2000) október havi átlagértékét.

  • Az előrejelzések szerint a következő időszakban csapadékmentes időre lehet számítani.

  • Az előrejelzések szerint a következő időszakban csapadékmentes időre lehet számítani.

  • 2020 szeptemberében a rendelkezésre álló adatok szerint az ország területére lehullott csapadék mennyisége 12 mm (Kéktó) és 79 mm (Fehérgyarmat) között alakult. Az országos területi átlagérték 35 mm volt, ami 12 mm-rel (26%-kal) maradt el a viszonyítási időszak (1971-2000) szeptember havi átlagértékétől.

  • A Sajó-Bódva-Hernád vízrendszeren a felső és a középső szakaszokon már mindenhol lassú apadás kezdődött, a két árhullám (Sajó és Hernád) összeért a kesznyéteni nyílt ártéren.

  • A Sajó-Bódva-Hernád vízrendszeren a felső és a középső szakaszokon már mindenhol lassú apadás kezdődött, a két árhullám (Sajó és Hernád) összeért a kesznyéteni nyílt ártéren.

  • A Sajó-Bódva-Hernád vízrendszeren a felső és a középső szakaszokon már mindenhol lassú apadás kezdődött, ma a kesznyéteni nyílt ártéren találkozik össze a két árhullám (Sajó és Hernád).

  • A Sajó-Bódva-Hernád vízrendszeren a felső és a középső szakaszokon már mindenhol lassú apadás kezdődött, ma a kesznyéteni nyílt ártéren találkozik össze a két árhullám (Sajó és Hernád).

  • Szavazás

    Ön környezettudatosan él?