• Iszapkitermelő gép

    Iszap szikkasztóágyból való kitermelésére, és nagyobb tömegű hulladékok szállító eszközre rakására használjuk. Alkalmas még komposztterek kiürítésére, nagyobb mennyiségű felhalmozott iszapok időközi eltávolítására.

  • Feltöltött iszap szikkasztóágy kiürítés előtti állapot

    Az iszapszikkasztóágy kitermelését homlokrakodóval, elszállítását nyerges vontatóval végeztük. Ilyen ürítési folyamat magas szárazanyag-tartalom esetén lehetséges.

  • Iszapszikkasztóágy kiürítés utáni állapota

    Az iszapszikkasztóágy kitermelését homlokrakodóval, elszállítását nyerges vontatóval végeztük. Ilyen ürítési folyamat magas szárazanyag-tartalom esetén lehetséges.

  • Hulladék szállítás

    Az évek óta logikusan összehangolt szállítási folyamataink révén sokkal hatékonyabban tudunk jelen lenni a piacon, kevesebb üzemanyag-fogyasztással és környezetszennyezéssel végezzük megbízásainkat.

  • Konténer töltés

    Épületen belüli konténer töltés, mely jelen esetben gépház és csak 3 m3-es konténer befogadására alkalmas, így a szállítás fajlagosan magas költséggel jár.

  • Csatornatisztítás, dugulás-elhárítás

    Duguláselhárítást, csatornatisztítást, vagy akár komplett városok átalánydíjas csatornahálózat karbantartását is elvégezzük. 0-24 órás szolgálatot is tudunk biztosítani, havária esetén több járművel is fel tudunk vonulni.

  • Épületen kívül...

    Kisebb kapacitású szennyvíztelepek épületen kívüli konténerek töltésének egyik jellemző példája.

  • Töltés...

    Szennyvíziszap karámba töltése kihordócsiga segítségével. Nagymértékben megkönnyíti a szállítást, hiszen ekkora tömegű iszap nyerges vontatóval szállítható el.

  • Szállítás

    A 3 db 9 m3-es iszapszállító konténer szállítására alkalmas jármű össztömege 40 tonna, így a magyar közutakon a legnagyobb teherbírású jármű.

  • Házon belül...

    Kisebb telepeken a gépházon belül történik az iszapszállító konténer töltése, mely meghatározza a konténer maximális méretét.

  • Kiürítés előtt...

    Hígiszap tároló, melyet tartályos szippantó autóinkkal gyűjtünk be, vagy szállítunk.

  • Kiürítés után...

    Ezt a munkafolyamatot teljes egészében szippantós járműveinkkel végezzük.

Ismét tehetünk a város sportjáért

Sportcsarnok belsőose logo 2Az oroszlányi kosárlabdások esélyt kaptak egy új csarnok építésére. Mivel cégünk elkötelezett híve a város és a sportolók támogatásának, természetesnek tartjuk, hogy mi is a kezdeményezés mögé álljunk, és anyagilag is támogassuk a projektet.

Néhány szó a 1976-ban épült oroszlányi sportcsarnok bővítéséről:

A Krajnyik „Akác” András sportcsarnok közel 1500 ülőhelyével és 780 m2-es játékterével alkalmassá válik nemzetközi versenyek és mérkőzések lebonyolítására. Az első ütemben a fogadócsarnok fölött helyet kap majd egy konferenciaterem, amely sajtótájékoztatók és tárgyalások lebonyolítására is alkalmas, valamint egy kisebb edzőterem, melyet profi sportoló és amatőr sportrajongó is egyaránt használhat majd erőnléte fejlesztésére. Az épület megjelenése illeszkedni fog a város fiatalos építészeti stílusához, egyben időtálló, látványos és a kor mai követelményeinek megfelelő lesz. A kőburkolat, melyből kiemelkedik az OSE emblémája, éjszakai megvilágításban is rendkívüli látvánnyal szolgál majd.
Sportcsarnok külső nézet hosszú kép

Örömünkre szolgálna, ha az építési munkálatokból is kivehetnénk a részünket konténerszállító teherautóinkkal vagy nyerges-billencs szerelvényeinkkel.

Speciális nyergesvontatóval bővült a flottánk

DSC03291hhA járműflottánk legújabb tagja egy kapcsolható összkerék-hajtással rendelkező MAN TGA 18.390 4x4H nyergesvontató. A vontató olyan szállítási feladatok ellátását segíti, ahol a rakodás pontos helyéig nem vezet kiépített út, mint például különböző rekultivációs területek megközelítése, vagy komposzt kiszállítás a mezőgazdaságba.

A hajtáslánc annyira egyedi, hogy eddig csupán egy másik hasonló járművet helyeztek forgalomba eddig hazánkban. A jármű országúton hagyományos teherautóként működik, és egy szükség esetén bekapcsolható hidraulikus rendszert használ a kiegészítő hajtáshoz. így az összkerék-hajtás csak a valóban szükséges mértékben, a fuvartávolságok 1-3%-ában működik. A járművel ezért normál fuvardíj kalkuláció mellett is tarthatóak a vállalási határidők, speciális helyszínek illetve rosszabb talajviszonyok esetén is.

 

Hidrodrive séma

Komposzttér ürítés

 

 

 

Figyelem, névazonosság!

Tisztelt Ügyfeleink!

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a 2012 szeptemberében alakult Vértes Vidéke Nonprofit Hulladékhasznosító Kft. (Tatabánya) nem azonos cégünkkel, a jóval korábban, 2006-ban alakult Vértes és Vidéke Kommunális Szolgáltató Kft-vel! A vitatható jogosságú névválasztással kapcsolatban egyeztetést kezdeményeztünk az új céggel, mely nem vezetett erdeményre. Így a névhasználat jogosságát illetően a cégbírósági megkeresést elindítottuk.

Lakossági hulladékszállítási panaszokkal kapcsolatban kérjük keressék a Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.-t! Tudomásunk szerint honlapjuk nincs, Ismert elérhetőségük:

2800 Tatabánya, Komáromi út 55.
34/600-700
70/371-9005
70/422-2520

http://tatabanya.hu/fooldal/felso_menu/hirek/kozelet/megnyilt_az_uj_ugyfelszolgalat.html

Kosárlabda fiesta Oroszlányban

unnamed55

Hatalmas közönségsiker mellett rendezték meg az Streetball Fiesta 4. fordulóját 2013. június 22-én Oroszlányban. A Vértes és Vidéke Kommunális Szolgáltató Kft. folyamatos és elkötelezett támogatója a városi kosárlabda-sportnak, így természetes volt támogatásunk a rendezvénnyel kapcsolatban.


Beszámolók az eseményről: 

http://www.kemma.hu/komarom-esztergom/sport/streetball-fieszta-volt-oroszlanyban-503556#p2

http://www.infotatabanya.hu/hir_olvas/permalink:streetball-bajnoksag-oroszlanyban-2013-06-24-093348/

  basket upside down

Sikerrel vettük az e-útdíj rendszer indulását

logo hu-goA hivatalos csatornákból származó információk ellenére sikeresen vettük a használatarányos útdíj bevezetésével kapcsolatos akadályokat. A rendszer indulásának napján minden járművünk el volt látva az E-útdíj bevallásra szolgáló, működőképes GSM-GPS eszközzel. Ezek segítségével minden partnerünk számára az E-útdíj tekintetében is a tőlünk megszokott, korrekt elszámolást tudjuk biztosítani.

A bevezetéssel járó többlet adminisztráció, a készülékek beszerzése, útvonaltervezések egy ekkora jármű flottánál több kollégánk több napi munkáját vette igénybe, mivel az összes szerződésünket érintő változás miatt minden fuvardíj-kalkulációt is újra el kellett végezni. Tapasztalatunk szerint megbízásaink eltérő mértékben érintik a fizetés szakaszokat. A szennyvíztisztító telepekről szállítással vagy begyűjtéssel elhozott szennyvíziszap fuvarok kevésbé frekventált útvonalakon indulnak, ugyanakkor a hasznosítóhelyek többsége már díjköteles főutakon érhető el.
OBU

Megbízható vállalat

Gépjárműpark

Vízügyi honlap - Összes téma

Friss vízügyi információk
  • A gyakorlat keretében, a Vásárhelyi Terv Továbbfejlesztési program keretében kiépült Tisza menti tározók hatékony és gazdaságilag megalapozott működtetésének védekezési feladatait szimulálták a vízügyi szakemberek korszerű hidrodinamikai modellező szoftverek segítségével.

  • 2020 októberében a rendelkezésre álló adatok szerint az ország területére lehullott csapadék mennyisége 50 mm (Paks) és 186 mm (Kékestető) között alakult. Az országos területi átlagérték 93 mm volt, ami 51 mm-rel (121%-kal) haladta meg a viszonyítási időszak (1971-2000) október havi átlagértékét.

  • Az előrejelzések szerint a következő időszakban csapadékmentes időre lehet számítani.

  • Az előrejelzések szerint a következő időszakban csapadékmentes időre lehet számítani.

  • 2020 szeptemberében a rendelkezésre álló adatok szerint az ország területére lehullott csapadék mennyisége 12 mm (Kéktó) és 79 mm (Fehérgyarmat) között alakult. Az országos területi átlagérték 35 mm volt, ami 12 mm-rel (26%-kal) maradt el a viszonyítási időszak (1971-2000) szeptember havi átlagértékétől.

  • A Sajó-Bódva-Hernád vízrendszeren a felső és a középső szakaszokon már mindenhol lassú apadás kezdődött, a két árhullám (Sajó és Hernád) összeért a kesznyéteni nyílt ártéren.

  • A Sajó-Bódva-Hernád vízrendszeren a felső és a középső szakaszokon már mindenhol lassú apadás kezdődött, a két árhullám (Sajó és Hernád) összeért a kesznyéteni nyílt ártéren.

  • A Sajó-Bódva-Hernád vízrendszeren a felső és a középső szakaszokon már mindenhol lassú apadás kezdődött, ma a kesznyéteni nyílt ártéren találkozik össze a két árhullám (Sajó és Hernád).

  • A Sajó-Bódva-Hernád vízrendszeren a felső és a középső szakaszokon már mindenhol lassú apadás kezdődött, ma a kesznyéteni nyílt ártéren találkozik össze a két árhullám (Sajó és Hernád).

  • Szavazás

    Ön környezettudatosan él?